Jouw administratie, op mijn manier

Ik ben Ester Flierman en ik doe het Andersz. Na vijfentwintig jaar voor verschillende werkgevers gewerkt te hebben nam ik de volgende stap in mijn carrière – de stap naar zelfstandig ondernemerschap. Mijn eigen keuzes kunnen maken, een stukje vrijheid en mezelf flexibel kunnen inzetten spreken me in het ondernemerschap aan. Daarnaast pak ik het na vijfentwintig jaar nu eindelijk eens op míjn eigen manier aan!

Tijdens mijn loopbaan heb ik veel ervaring op mogen doen op het gebied van personeel, salaris – en financiële administratie. In eerste instantie in de rol van medewerker, maar later ook als teamleidster. Mijn sterke punten zijn het organiseren, plannen en bewaken van diverse deadlines en het zo efficiënt mogelijk inrichten van administratieve processen. Ik word er elke keer weer blij van wanneer ik samen met een organisatie of ondernemer winst kan behalen door processen anders in te richten. Zo blijft er tijd over voor belangrijkere zaken en kan de ondernemer zich focussen op wat er écht toe doet.

Waar anderen misschien gruwelen van al die documenten, regels en cijfers, is het op orde maken van administratie en alles wat daarbij komt kijken voor mij echt mijn passie. Ik ben iemand die heel georganiseerd, cijfermatig en accuraat te werk gaat. Daarnaast ben ik to the point: harde data, daar kan ik iets mee. Ik ben resultaatgericht; ik vind het heerlijk wanneer ik weer iets van mijn lijstje kan vinken en me in een nieuwe uitdaging kan vastbijten. 

Kom je om in de administratieve rompslomp en heb je behoefte aan structuur en overzicht? Neem je personeel aan en heb je ondersteuning nodig bij de personeels- en salarisadministratie? Ik kan je hierbij helpen. Vraag een offerte aan of neem contact op – ik bespreek graag de mogelijkheden met je!